3112 Silent Reader(S)
♬ C I K U D U T ♬
Kehidupan Dunia Baru :)
Monday, June 11, 2012 | 11:45 PM | 2 weird people




Hye , Hello , Selamat sejahtera , Salam 1 Malaysia . Haha :D Woo , lama gila dah nie aku tak Update Blog , tak tawu laa dah berapa lama aku private blog aku nie dari semua orang, k sekarang nie post yang lama lama semua aku dah delete , apa orang kata " tutup buku lama , buka buku baru " Haa , lebih kurang macam tu laa . blog sayang aku nie punn aku dah renovate kasi baru , kasi lawa dari yang dulu, dulu penuh dengan warna purple . k sekarang nie nak tuka warna pulak dan ini laa hasilnya . cantik tak cantik tak ? Haa :D


k aku bahagia dengan hidup aku sekarang , hidup S I N G L E beb ! haha :D mesty tak percaya kan -.-' K yang dulu aku dah buang dia jauh jauh dari hidup aku , tapi tak laa jauh sangat sebab masih terlalu awal sangat kot . Hmm k lama lama nanty InsyaAllah jauh laa tu aku buang dia dari hidup aku -.- kalau ada jodoh ada la tuu . aku tak mengharap apa apa pun . aku suka hidup aku macam nie , kawan kawan pun masih ada kan . takda dia punn aku boleh hidup . biar PUTUS CINTA , jangan PUTUS KAWAN ! putus cinta boleh cari yang laen sebab dah memang jodoh kita bukan dengan dia , kalau putus kawan mana nak cari wey ? 


bila dah lama tak layan blog macam macam yang aku merepek kan ? haha , lagi dua minggu dah nak balik batu pahat . dah nak naek sem 3 dah beb ! haha , sekejap je rasa masa tuu berjalan . okay okay aku stop dekat sini , tak nak laa cerita panjang panjang . laen entry nanty aku bebel laa panjang panjang . jangan sampai ada yang muntah kuning pulak baca entry aku nanty . haha , Kbye .


Sekian Celoteh Dary C I K U D U T ,
Terima Kasih Kerana Sudi Membaca :)


Instagram
♔ AfikaShahira Binti Zainudin
♔ 9teen years old
♔ 31 December 1993
♔ Kajang , Selangor
♔ Diploma in Computer Graphic Design at Kolej Poly-Tech Mara Batu Pahat

PUSH