3112 Silent Reader(S)
♬ C I K U D U T ♬
Final Exam !
Friday, October 26, 2012 | 11:25 PM | 0 weird people


Fuhh ! Fuhh ! berhabuk, bersawang, berdebu. segala sarang spider, sarang tebuan, sarang semut dah ada dekat blog aku nie, dah lama aku tak berceloteh dalam blog aku nie. huhu =.=

Wuhuuuu ! FINAL EXAM lahh :O Alamak ! Alamak ! acano nie ==' Relax, Relax. benda boleh settle kan, Final project semua dah hantar, hampir dua minggu tak tidur menahan nafsu daripada tidur dah terus menyiapkan final project. Alhamdulillah, bab Final project semua dah bereh habis, dah presentation dah pun. terima kasih dekat Encik Sayang sebab banyak membantu :')

Beban final project untuk sem 3 nie semuanya dah berakhir. Okay sekarang tinggal untuk study je. Yeahh ! study la kan, tapi aku tak suka membaca, menghafal. acano tuu T_T Ishhh ! teruk betul laa aku nie kan =.=

cuty dah, raya dah, berseronok pun dah. sekarang tiba masa untuk study sampai lebam :D Mohon aku tak nak repeat 1 paper pun sem depan, subjek sem nie serius aku kata berat sangat, mungkin sebab aku banyak maen maen kot. Hmm =.= Now ! thinking about final exam and after thah we can anjoy. Yahoooo :D


Good Luck to all student KPTM Batu Pahat :)



Sekian Celoteh Dari C I K U D U T !
Terima Kasih Kerana Sudy Membaca :)


Instagram
♔ AfikaShahira Binti Zainudin
♔ 9teen years old
♔ 31 December 1993
♔ Kajang , Selangor
♔ Diploma in Computer Graphic Design at Kolej Poly-Tech Mara Batu Pahat

PUSH